Mint korábban írtam, változott pár dolog az életemben, amiért erre a blogra nem jut már annyi időm, emennyi korábban. Kerestem olyan szakmabeli ismerőst, aki folytatná, és végül - ha nem is könnyen - találtam valakit. Ő viszont új környezetben, más nyelvezettel, de hasonló témákkal folytatja a tájékoztatást, a kulisszatitkok feltárását, a sokakban felmerülő kételyek eloszlatását, a kérdések megválaszolását, minden egyebet, ami az álláskeresést és a munkavégzést illeti. Igyekszik közvetítő kapocs lenni a munkavállalói/álláskeresésői és a munkáltatói oldal között, segítve azt, hogy mindkét fél kicsit jobban megértse egymást.

Na, de a magasztos gondolatok helyett jöjjön a link: http://karriervadasz.blog.hu

Jó olvasgatást, kommentelést!

A bejegyzés trackback címe:

https://headhunter.blog.hu/api/trackback/id/tr392045087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nygma_ 2013.05.08. 09:46:52

Én már az öngyilkosságon gondolkodom, hogy kinyírom magam. A fészerben találtam is

kötelet hozzá, a közelben pedig van egy kis erdő. Az életem teljes kudarc az utóbbi 3 évben,

nem volt egy normális állásom és nincs miből megélni, sem enni. Amúgy szakképzett szakács

vagyok, úgyhogy ez egy paradoxon is emiatt. Most Angliában vagyok, kölcsönkért pénzből,

és itt keresgélek munka után, de itt is korlátokba ütközöm. Már a bankszámlanyitásnál

elakadtam. Egy barátomnál lakom "feketén" aki segíteni próbál, mivel alig van pénzem lézezni

is, az összes pénzem 700 font, amivel kijöttem ide, de ebből itt egy szobára se futná, mert

kaukciót is le kell tenni. Azt a 700 fontot is kölcsönkértem, nem saját volt. Igazából 2000 font

kellene induló tőkének, de az nincs, soha nem is volt ennyi pénzem. Ott tartottam, hogy a

bankszámlanyitásnál is elakadtam, mert kell bejelentett, hivatalos lakcím, ami ugye nincs,

bankszámla nélkül meg nincs munka, azaz ez a feltétele. Szakácsmunka még lenne, az angolom

is még épp megfelelő, de nem perfekt. De elég pénz nélkül egyszerűen itt nem tudok létezni,

még elindulni sem, mert a szállás rohandt drága, a leglepusztultabb szoba is 3-400 font/hó +

kaukció, azaz 800 fontot le kell tenni az asztalra. Ötletek? Szerintetek pénz nélkül hogy lehet

boldogulni Angliában szakácsként? Ráadásul 1 évig munkanélküli voltam, végig a 2012-es

évben, csak segélyekből éltem, ami nem mutat jól egy szakmai önéletrajzban. Rákényszerülök,

hogy behazudjak mit.....a barátok is ezt csinálták, mindegyiknek kamu önéletrajza van, mert ha

a valóságot írták volna meg, soha nem kapnának munkát sehol. Azt nem lehet írni egy

önéletrajzban, hogy egy évig csöveztem, segélyekből éltem, vagy vécésbácsi voltam a

moziban, esetleg a depresszió miatt drogelvonón vettem részt és a detoxiban is gyakori

vendég voltam. És mindez, a munka hiánya miatt.....2010 végén létszámleépítettek az én jó kis

szeretett munkahelyemről és azóta nincs semmi normális meló, csak sodródom. A kukából

eszem vagy gyakran semmit sem, fizikailag teljesen leépültem, csontsovány vagyok, asztmás

lettem, folyton fulladok, aminek a stressz is az oka és egy idegroncs is vagyok. 30 évesen már

csak a halálra vágyom, semmi másra...

Nygma_ 2013.05.08. 09:53:42

Ja és hagy írjam még, több haverom is már felkötötte magát, nálam fiatalabbak voltak, 22-24-27 éves férfiak. A legtöbben a kötelet választják,ha elegük lesz a kilátástalanságból. És itt fiatal emberekről van szó, 20-30 éves kor között, akiknek nincs olyan családi háttere, amely anyagilag segítené őket,mert a 22.800 Ft-os segélyből megélni nem lehet, se a közmunkából. Lehet, én leszek a következő, aki felköti magát, 30 év ebből a pokolból elég is volt.
süti beállítások módosítása