1. Az első gyerekem ötven után szeretném vállalni, szingli vagyok és 
utoljára ötéves koromban voltam beteg.
 
 
2. Haza is mehetek, ha végeztem a nap végén? Erre nem is számítottam.
 
 
3. Én sokallom a fizetést ezért a pozícióért, inkább osszák szét a
 
HR-osztály munkatársai között.
 
 
4. Nem iszom, de csapatépítő tréningen józanul is lehet velem mindent
 
csinálni.
 
 
5. Anyanyelvi szinten beszélek angolul, kivéve, ha nálam magasabb
 
szintű vezetőmmel tárgyalok együtt.
 
 
6. Az előző cégtől végkimerülés miatt rúgtak ki, de azóta aludtam négy
 
hónapot.
 
 
7. Nem kérek céges autót, sőt a saját kocsimat is felmatricázom, ha
 
kérik.
 
 
8. Minden számítógépes programhoz értek, és ami esetleg nincs, azt meg
 
hozok.
 

9. Hobbim a kávéautomata- és fénymásoló- szerelés, valamint a

vállalatirányítási rendszerek karbantartása és fejlesztése.

A bejegyzés trackback címe:

https://headhunter.blog.hu/api/trackback/id/tr39763131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mrjake · http://mrjake.org 2008.11.11. 13:33:58

Hehe. Ezt én is megkaptam már párszor mailben :P

A 8. és 9. abszolúte igaz is rám. :D :D :D

Nade hol a 10. a comics lenne az? :o

Üdv.

(ja és köszönöm szépen a CV-m check-olását ;) )

hhunter · http://headhunter.blog.hu 2008.11.11. 14:56:32

tényleg csak 9 van, javítottam :)

Pajala · http://vasarolaszulo.blog.hu/ 2008.11.11. 15:28:28

hehe, jók:) nekem az ötös tetszik.

Dmg 2008.11.12. 10:48:00

Szerintem is jók.Bár engem a képregény mosolyogtatott meg a legjobban.

váj mí 2008.11.12. 17:34:16

Hehe ... keserű humor ;) Anno, a 2 érvényes volt, hiába na, a kötetlen munkaidő... Igaz, nem kellett reggel 6kor felkelni (vagyis csak nagyon ritkán), de volt, hogy éjjel 2kor a rendőrségen múlattam a (munka)időt... hja .. ;)
süti beállítások módosítása