közvéleménykutat
2008.10.08. 11:50
Nektek melyik munkaerő-közvetítő / fejvadász cég megjelenése, kommunikációja, azaz egyszerűbben fogalmazva marketingje tetszik leginkább?
Nagyon nehéz ugyanis ezen a piacon a marketing, mivel az álláskeresők tömege folyamatosan változik, aki állást talált, kikerül a célcsoportból jó esetben 2-3-5 évre. Nem homogén a fogyasztói csoport, pelyhesseggű végzősöktől a tapasztalt 50es könyvelőkig, a recisektől a vezetőkig mindenki benne van. Eltérő végzettség, tapasztalat, nyelvtudás, érdeklődés. Sok piaci szereplő. Hja, és akkor nem beszéltem a másik célcsoportról, a vállalatokról, a megrendelőkről. Ugyanis egyaránt fogyasztóink az állást keresők, és az állást kínálók. Elég szép feladvány :)
Szóval van-e olyan hirdetés, weboldal, állásbörzés megjelenés stb., amelyik megmaradt a fejetekben - tehát marketing szempontból sikeresnek mondható?
Szerző: hhunter
2 komment
Címkék: marketing közvéleménykutatás álláshirdetés fejvadász pályakezdő vezető jelölt munkaerő közvetítő
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
meita 2008.10.09. 15:35:35
Én álltam már kapcsolatban ugyanazzal a munkaerő-kölcsönző céggel a munkáltatói és a munkakeresői oldalról is, hát, volt különbség.:) Pedig a keresők után kapják a pénzt, ezt nem kellene elfelejteni.
Utolsó kommentek