Az fn.hu-n elindult egy sorozat, a LeanCenter készített különböző pozíciókhoz interjú kérdéseket. Három válasz közül lehet választani, ezek helyességét/helytelenségét pedig kifejtik részletesen.

Most a HR szakembereknek készítettek egy ilyet: http://www.fn.hu/allas/20080924/virtualis_allasinterju_hr_eseknek/?hirlevelkatt=2008-10-07

Jelentem, a virtuális interjún megfeleltem :)

DE, a 7-es kérdésnél adandó "legjobb válasszal" nem értek egyet. Tiszta benyalás, túlzott selfsidol. Szerintetek?

A bejegyzés trackback címe:

https://headhunter.blog.hu/api/trackback/id/tr11701386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hunter Milo · http://fejvadasz.blog.hu 2008.10.07. 17:12:30

Szerintem nem csak a 7-es kérdés a mű... más dolog kiválasztani a legjobb választ a lehetőségek közül, mint megfelelni egy interjún. Nem szeretem a sablon kérdések-sablon válaszok interjút. Próbálok inkább érdemben "beszélgetni".

kannapanna 2008.10.07. 19:43:52

Én akkor már csak azt nem értem, hogy miért nem vagyok már hres vagy akármilyen alkalmazott-beosztott?mért még mindig munkanélküliként tengetem napjaim, miközben mindenhol tudtam hogy mi a legjobb válasz, más kérdés, hogy nem azt válaszoltam volna élesben...
csak nekem tűnnek életszerűtlennek a legjobb válaszok?!?!????ilyenekett normális, élő ember nem mond, hacsak nincsen magánál:)))

Balance Of Power 2008.10.08. 09:08:50

Hat ez felettebb eletszeru :D
süti beállítások módosítása