amikor önbizalomból is megárt a sok... a nagy arcot inkább a helyesírási szabályok felé kéne fordítani előbb:

"De voltam, színész, 5-6 féle ügynök-üzletkötő és Guinnes rekorder is. A bővebb felsorolást most mellőzném."
  
"fizetési elvárásom, kezdésnek (amíg nem ismerem a pontos jutalékrendszert és kereseti lehetőségeket): bejelentett munka visz. nettó: 100 eft+jutalék+ költségtérítés+ ami a munkavégzéshez kell (cégautó laptop telefon stb). ebből az alap fizetést és a jutalékot 3 hónapig nem kérem. viszont 3 hónap után ha meghaladtam a többi területi képviselő teljesítési szintjét akkor kérem egyben az egészet, ha nem teljesítettem nem kérem az alapfizetést és a jutalékot sem és vissza adok minden azután elballagok.

Bízom benne, hogy tetszik az ajánlat!? Nem tehetném meg, ha nem Én lennék a legjobb."

"Már sokadik alkalommal látom h keresnek képviselőt a déli régióba.
Nem váltak be az eddigi jelentkezők?
Válasszanak 1 profit."

A bejegyzés trackback címe:

https://headhunter.blog.hu/api/trackback/id/tr61768920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

USC 2008.12.02. 11:54:36

LOL
Túl sok internetről letölthető ingyenes marketing e-bookot olvasott a srác :D

Balance Of Power 2008.12.02. 13:13:01

Az ugynok-uzletkotot miert emelted ki?
A kozepsot meg eskuszom behivnam sales poziciora, akar jo is lehetne. Az "elballagok" reszt leszamitva nem annyira gaz. Ilyen nagyarcu bekepzelt holyagok kellenek ahhoz, hogy hatekonyan eladjak a szart.

hhunter · http://headhunter.blog.hu 2008.12.02. 14:06:38

BOP: nem én emeltem ki, illetve ezek különálló idézetek, de egy szerzőtől :))

a lelkesedés OK, de ha egy levelet sem tud megírni gépelési és helyesírási hiba nélkül, az igénytelenség. így tényleg csak a szart tudná eladni, vállalható termék és cég mögé nem raknék ilyen embert.

vilnius 2008.12.02. 17:52:12

"nem kérem az alapfizetést és a jutalékot sem és vissza adok minden azután elballagok"
Nekem visszataszítónak tűnik az illető. Azért megkérdezném tőle, hogy HR-es meg törvényi szempontból szerinte ezt hogy lehetne megoldani? Elhiszem, hogy jó dolog kreatívnak lenni, de nem ártana igényesen, szellemesen csinálni

Nagy Munkanélküli 2009.06.28. 09:52:15

Nem csodálom, hogy tényleg vannak ilyen kísérőlevelek. Méghozzá azért nem, mert pont most olvastam egy könyvet, ami a hatékony levelezésről szólt, és hasonló maszlagokat akartak beadni arról, hogyan írjunk figyelemfelkeltő, önbizalomtól duzzadó, egyedi leveleket /köztük álláspályázatot is/. Abban is hasonló "bölcs" sémákat láttam, és el is akartam dobni az agyamat. Sosem írnék hasonló dolgokat, hacsaknem valójában örökké munkanélküli akarok maradni, és csak a látszat kedvéért pályázom, hogy elmondhassam, próbálkoztam.
süti beállítások módosítása