Forrás: vdszsz.hu

"Kétségbeesett hangvételű levelet kaptunk a próbaideje lejárta előtti napon kirúgott egyik vezető jegyvizsgálótól. A nevét nem közöljük, hiszen bármelyik érintett, hasonló aljas módon és körülmények között eltávolított munkavállalótól kaphattuk volna. Nekik üzenjük: nem felejtettük el őket, nem hagyjuk annyiban a dolgot, többek közt épp január 9-én kerül sor egy újabb konzultációra az ügyükben. A fejleményekről természetesen, tájékoztatunk Benneteket.

"Tisztelt Gaskó István Úr és VDSzSz!

Elnézést kérek, hogy soraimmal megkerestem, de nincs más lehetőség és kiút, segítsenek rajtam. Vezető jegyvizsgáló vagyok (illetve voltam), és sajnos a próbaidő lejárta előtt engem is elbocsátottak egy nappal. Két gyermek apja vagyok - feleségem is munkanélkülin van - és most kilátástalan a helyzetünk. A munkámat nagyon szeretem (szerettem). Alkoholt soha nem fogyasztok, soha nem késtem, feladatomat elláttam. Szerintem is, és ahogy utólag megtudtam, az volt a bűnöm, hogy sztrájkoltam. Senki nem mondta, hogy az újfelvételiseknek nem lehet.
Kérem tisztelettel, segítsenek visszakerülni az állásomba. Tisztelem és megértem az önök és a szakszervezeti tagok álláspontjait.
Nagyon, nagyon kérem segítsenek, mert ellehetetlenülök a családommal együtt."

WTF?! Figyeled a hozzáállást: kezdek egy melóhelyen, majd csatlakozom egy érkezésem előtti társvállalat privatizációjából származó lovéért való nonszensz követeléshez, meg rögtön átlag feletti béremelést követelek... hihetetlen, megérdemelte, hogy kibaszták. Vajon a korábbi veszteségből is ilyen lelkesen vette volna ki a részét?

"munkámat nagyon szeretem" de azért a lové, amiért nem dolgoztál meg, sokkal fontosabb

"feladatomat elláttam" kivéve, mikor nem

A bejegyzés trackback címe:

https://headhunter.blog.hu/api/trackback/id/tr32876582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szar Szemét Szaralak 2009.01.14. 10:24:29

Látszik, mennyi lehet az átlag IQ a vasútnál. Első dolog elolvasni a munkaszerződést, és a nem világos fogalmakat tisztázni. (pl. próbaidő, felmondás, stb.) Itt tényleg érvényes a mondás: "Aki hülye, haljon meg"

misc · http://misc.blog.hu 2009.01.14. 10:56:34

ez nem rossz.. :D felveszik és egy hét múlva már sztrájkol..

aGinger 2009.01.14. 11:10:19

Gondolom nem akart kilógni a sorból próbaidősként, és azért sztrájkolt a többiekkel....de! Épp ő hivatkozhatott volna arra, hogy sorry, én próbaidős vagyok, féltem az állásom. Olvasni kéne tényleg megtanulni, meg gondolkodni, hogy ha a feleség munkanélküli, akkor én legalább vigyázzak a helyemre, és ne ácsingózzak olyan pénzre a biztos helyett, ami bizonytalan, és meg sem dolgoztam érte.
Megjegyzem, szerintem ez egyébként szimpla propaganda/marketing-fogás a vdszsz (direkt! kisbetűvel) részéről.

mr.editor 2009.01.14. 11:53:03

Szerintem nem akart sztrájktörő lenni, ne hogy a kollégái emiatt később kiközösítsék. Azért szólhattak volna neki, hogy öreg dolgozz nyugodtan mint próbaidős, nem fogunk rád köpködni.
Most megszívta, sajnos.

Xezs 2009.01.14. 12:10:24

ez kamu, ennyire nem hülye senki se. vagy igen?

tökcsősz 2009.01.14. 13:23:55

@Xezs: de, sajnos vannak ennyire hülyék... :(

Ahmet · http://www.tinylittlebigthing.blog.hu 2009.01.14. 15:05:14

Ennel meg sokkal hulyebbek is vannak. Csak korul kell nezni a Darwin dijasok kozt. :)

baloghandris 2009.01.14. 16:39:52

Haat. Nem ertek egyet a tobbseggel. Jegyvizsgalonak tenyleg nem kell föiskolai vegzettseg, tehat tul sokat nem kell elvarni tole. Ettol meg nem kell hulyenek titulalni, legyen "egyszeru" vagy "naiv".
De a masik: en is ugy erzem, hogy nem biztos, hogy az adott kornyezetben lehetosege volt nem sztrajkolni. Uj volt, azt csinalta, amit a tobbiek.

Osztom azt a velemenyt, hogy probaidoskent meg nem kellene sztrajkolni, de ezt o lehet, hogy nem erezte at, mert nem gondolta, h ilyen kovetkezmenyei lehetnek.

Es en inkabb sajnalom. Azert ket gyerekkel, ket munkanelkuli szulo: tenyleg meglehetosen el lehet keseredve.
A magyar nep meg mit mond erre: "aki hulye, haljon meg!" (bocs Szar Szemet..., nem Ellened szol, csak kb ezt erzem a tobbseg hozzaallasan is). En ezt sajnalom, hogy a szolidaritas ma mar nem modi...

hhunter · http://headhunter.blog.hu 2009.01.14. 23:42:59

@baloghandris: apám mondta mindig: "és ha azt mondják ugorj a kútba, beleugrasz?" utáltam, de kb. most itt helytálló. persze, hogy sajnálom, nekem is van két gyerekem, de épp ezért nem csinálok hülyeséget. megértem az elkeseredését. mások hibájából viszont tanuljon mindenki.

Határozott Szándék (törölt) 2009.01.15. 11:05:54

"Senki nem mondta, hogy az újfelvételiseknek nem lehet."

Azért az a minimum, hogy a szakszervezet, amikor egy sztrájkot indít, közli, hogy ki az, aki nem élhet a sztrájkjoggal. Úgyhogy ez Gaskóék hibája. A kaller csak próbált beilleszkedni.

váj mí 2009.01.15. 16:01:00

@baloghandris:
Munkanélküli feleség, gyerekek mellett, próbaidősként csatlakozni a sztrájkolókhoz egyenlő a munkahelyi öngyilkossággal. Amit az úriembernek sikerült szabályszerűen végrehajtania.
És nem kell ahhoz főiskolai vagy egyetemi diploma, hogy az ember felmérje, mit tehet meg, és mit nem. Csak józan, paraszti ész, meg alapvető túlélési ösztön.
Hát ez belőle hiányzott. Így járt. Társadalmi szelekció.

Gyanítom, szakszervezeti tag sem volt, csak ment a tömeg után. Hát kérem, ide vezet a birka/nyájszellem.
Ja hogy nem akarta, hogy a kollégái csúnyán nézzenek rá, amikor pár percre találkozik velük a melegedőben? Hát most nem fognak. Igaz, kollégái sincsenek.

vilnius 2009.01.15. 19:00:15

Sok helyen láttam már ezt a sztorit a neten, nekem gyanús, hogy csak kitaláció és csak szimpátiát akarnak kelteni a sztrájkolók iránt. Ha viszont igaz, akkor abszolút Darwin-díjas, megérdemelte. Az én adómból ne sztrájkoljon magasabb fizetésért próbaidő alatt, amikor normális ember éppen azt bizonyítaná, hogy mennyire lelkiismeretes, rátermett, nagy munkabírású dolgozó. Az ilyenek miatt tart ott a MÁV, ahol tart. Versenyszektorban 99%-ukat már rég kirúgták volna, a kutyafáját!!
süti beállítások módosítása