Ismét elfuserált CV-kből szemezgetünk, mindenki okulására:

Siker, amire érdemes büszkének lenni?
"Egyik sikereim közé tartozik az, mikor egy idős angol házaspárnak busz, vonat és egyéb információ felvilágosításában tudtam hasznosítani angol tudásomat."

Nyelvtudás, ismét:

"Languages: Hungary, English, Polish"

valamint:

"Többször kezdtem angolul tanulni, de befejezni nem volt alkalmam."

továbbá:

"Nyelvtudás: angol tárgyalóképes
Céljaim: angol nyelvtudás középfokon, ..."

 

A bejegyzés trackback címe:

https://headhunter.blog.hu/api/trackback/id/tr301160939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.06.09. 10:12:31

fantasztikus.

azért az is remek, hogy engem utcaseprőnek sem vesznek fel folyékony nyelvtudással (szó szerint!).. a fidesz meg milliós fizetésért kimenti Brüsszelbe a bukott embereit, akik megszólalni sem tudnak angolul..

szép.

én a jobbikra szavaztam!
hogy miért? --> www.bukowszky.blog.hu

flora.a 2009.06.11. 09:21:51

Magabiztos emberek lehetnek:) mégis milyen típusú állásokra jelentkeztek?

hhunter · http://headhunter.blog.hu 2009.06.11. 12:06:17

@flora.a: teljesen vegyes, az idiotizmus nem pozíciófüggő :)
süti beállítások módosítása