Imádom az irreleváns információval teleírt önéletrajzokat. Pl. az alábbi:

"Öcsém, xxxxxxxxxx  Gábor, az yyyyy nyelviskolában tanul németet, ezután pedig rendőr szeretne lenni."

Mit tudtunk meg:

- a pályázónak van egy öccse, aki Gábor

- van egy nyelviskola, ahol van német nyelvtanfolyam, Gábor ott tanul

- Gábor, ha végzett a nyelvi kurzussal, a rendőri pályát fogja választani

Csakhogy nem Gábor a pályázó, hanem a bátyó, így tök fölösleges, sőt, cikis volt ezt a mondatot egy önéletrajzba beírni.

A bejegyzés trackback címe:

https://headhunter.blog.hu/api/trackback/id/tr63688834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

váj mí 2008.09.30. 18:54:24

Ez nagyon LOL, túltesz az eddigi idiotizmusokon. De ha most azt mondod, hogy ez a pályázó eljutott bár a fejvadász-közvetítő céges interjúig, akkor én itt most helyben a kardomba dőlök!

hhunter · http://headhunter.blog.hu 2008.09.30. 22:26:59

Nem jut el :) De ez még semmi, várjátok meg a ma éjjeli post-ot, be fogtok szarni. A kép, ami meg fog jelenni, még engem is sokkolt, az idiotizmus csodákra képes! :)

kannapanna 2008.10.01. 09:19:57

ahogy olvasgatom eme remek blogot(tééényleg az, nem ironizálok), a hibákat, idióták tömkelegével megtűzdelve, nem értem, hogy akkor ééééén mért nem dolgozm már?!?!?! vagy legalább hívnának. tegnap történt meg velem munkakeresésem első csodája, amikor is visszajeleztek, hogy ugyan mentsem már el egy korábbi word formátumba az önéletrajzomat és úgy küldjem vissza. na akkor leesett a tantusz, hogy valósznűleg ezért nem csörög napok óta a telefonom, mert valszeg a többiek sem tudták megnyitni a 2007es wordben készül cvmet, és ezek szerint akadt elég jelentkező akiét meg tudták nyitni, az enyémet meg nemes egyszerűséggel egy laza "del" gombnyomással a kukába halmozták.:(
most küldjem el a többi helyre is újra némi magyarázattal, hogy valószínűnek tartom, nem tudták megnyitni, ezért itt van ás formátumba?
vagy olynaokkal már szóba sem álljak akik nem firtatják miért ne tudják megnyitni?
úúúúútálok állást keresni!!!!!
különben nagyon jó a blog, és talán mint egy mezei álláskereső én is tudnék pár érdekes tapasztalatot megosztani ami egy hresnek is jól jöhet:)szólj ha érdekel.

hhunter · http://headhunter.blog.hu 2008.10.01. 11:40:35

Szia niicky, köszi, hogy írtál. Fő célom tényleg az, hogy beszéljünk végre őszintén a pályzókhoz/ról/val, ill a cégekről, meg az álláskeresésről, ami ideális esetben az ember életében 3-5-8 évente csak pár hónapot vesz igénybe, de ez csak az ideális eset.
Simán lehet, hogy nem vacakoltak a CVvel, amit nem tudtak megnyitni. Mi mindig kérünk más formátumot ha ilyen van, a pályázók számától függetlenül. Azt javaslom, hogy ne küldd el újra mindenhová, én a helyedben csak konkrét állásra pályáznék, a "csak úgy" adatbázisba beküldött CV-k általában nem élveznek priotást az adatok bevitelekor, így később kerül a rendszerbe.
Ha korábban is konkrét állásra pályáztál, és nem írtak vissza - hát, attól függ mennyire tetszene az az állás. Ha nagyon bejön, akkor pályázd meg megint szó nélkül az új doksival.
Érdekel a véleményed bármiről ebben a csúúúnya álláskeresés témában :)
Egyébként az álláskeresés csak akkor szar, ha kényszerből csinálod, ha megmérettetésből, vagy egy jobb ajánlat miatt, akkor már-már élvezet :)

kannapanna 2008.10.01. 11:52:52

kényszerből???attól függ!!!
kényszer, ha olyan munkára jelentkezek, amin még a kutyafüle is megfelelne, igazából semmi speckó képesítést nem igényel(pl call-center- grrrrrbrrrr), viszont ha nincs más muszáj, menni kell, mert a gyerek éhes, enni kér, a számlák jönnek, és egyelőre egy fizetésből(férjem) marha nehéz, mint az köztudott.
viszont nem kényszer, ha olyan a munka amit szívesen csinálnék, esetleg még a szakképeítésem is megvan hozzá, vagy olyasmi, én tudodm magamról, h megfelelnék emberileg, de oda meg be nem hívnának, csak nemtom mért. nyilván akinek a szokásos "3-5 év" munkatapasztalata megvan inkább őt részesítik előnyben mint engem 10 hónap tanítási gyakorlattal.
szóval a jelenlegi "munkámnál" csak jobb ajánlat lehet:)
általában konkrét állásokra pályázok, ugyhogy kösz a tanácsot, küldöm mindet újra, lesz ami lesz:)veszitenivalóm végülis nincs, nemigaz?!:)fő az optimizmus.
és akkor a végére egy áláááskereső tapasztalata a hresekről.
azaznem konkrét hre, mert arra sem vette a multi a fáradságot h elsőre személyesen megnézzen, teszet iratott. értem én, hogy a személyiségjegyek eltárása volt a cél. de könyörgöm, pénztárosi állásra jelentkeztem(végső elkeseredettségben-diplomával, kényszer kategória), a mellettem ülő meg árufeltöltönek. így ebben az esetben kissé nevetségesenke találtam a tesztben szereplő csak körülbelülre idézem, mert akkora baromságnak tűnő kérdést: Milyen középtávú elvárásaim vannak a karrierem szempontjánól a pozíció betöltésével?
ha igazgatónak vagy vezetőnek jelenkezek értem én, hogy fontos a karriervágy, a feltörekvés, de egy pénztááros vagy árufeltöltő mégis milyen célokkal rendelkezzen, ha már idáig fajult, h eegy ilyen álásra jelentkezik?!?!? dolgozni akarok, pénzt keresni, tisztességesen megélni, és a családomat eltartani, manapság már ez nem elég??!?!?
bocs,ha hosszú lettem és kusza.

hhunter · http://headhunter.blog.hu 2008.10.01. 12:06:55

kényszer alatt azt értettem, hogy megszünt az állásod, lejárt a GYED/GYES, stb. Dolgozni kell, és úgy gondolom jó is, ha adottak a feltételek, amiket írtál. Mert emberek között vagyunk, kommunikálunk, tanulunk és sikereket érünk el. persze nehéz meglátni egy árufeltöltő v pénztáros munkakörnél ezeket...
a teszt egy szűrő, a kérdés amit idéztél teljesen idióta ilyen pozíciónál. A hülye kérdésre írd le azt, amit gondolsz (pl. amit írtál, tisztességesen megélni, stb.), persze normálisan megfogalmazva. Az interjú előtti teszteket leginkább nem azért töltetik ki, hogy a személyiséget elemezzék, hanem a több száz jelentkező közül kiszűrjék azt 20-30 jelöltet, akire - és ez most durva lesz - megéri 30 percet "ráfordítani" egy interjú keretében.
Szívesen megondom neked az őszintét, hogy miért nem hívnak be, csak nem tudom hogy csináljuk gondolom nem szívesen írod ide le, hogy hány éves vagy, hány gyerek, mit dolgoztál eddig, milyen a nyelvtudásod stb. :)
Ha egyébként az angolod kommunikációképes, akkor keress rá egy 5 órás recepciós állásra a neten, véletlenül tudok egy ilyenről, gyerek mellett ideális.

kannapanna 2008.10.01. 12:39:54

wáó, köszi!!!!
mondjuk ha elküldenéd az emailcímed?ugyértem én megadom az emailcimem és úgy.és én meg elküldeném az önéletrajzomat amivel pályázgatok?

ha így érted a kényszert, akkor igen, kényszer, sajnos. júniusban lejárt a határozott idejű szerződésem, azóta keresgélek, és eddig csak a képzettségem "alatti" kategóriákban jutottam el az állásinterjúig, vagy legalább addig h egyáltalán felhívtak.ezen esetekben meg is kaptam volna az állást, de vissza kellet végül lépnem, más okokból kifolyólag, majd esetleg ezt valahogy private részletezem, persze csak ha érdekel.
rákeresek erre a recepciósdira, középfokú angolos vagyok:)thx!:)
süti beállítások módosítása